Birgün yardım olsun diye bizim okulun kantininde çalışıyodum. o yoğunlukta çay alan bi öğrenci bana “4 şeker artı numaran” dedi. hangi kafada yaptım bunu bilmiyorum ama o çocuğa verdim numaramı. akşama olayı unutmuşken aradı. tam 48 dakika konuştum o yabancıyla. ertesi sabah okul kapısında beni bekliyordu. başımla selam verip devam ettim ama kolumdan yakaladı beni. “bu kadarcık mı” dedi. “ne bekliyodun.. hem arkadaşlarım bekliyo” dedim. “bende gelicem o zaman” deyip peşime takıldı. o gün kızlı erkekli arkadaş grubumla tanıştı.her tenefüs bizi buldu, çıkışlarda ve sabahları beni bekledi derken tam 3 ay sonra sevgilim oldu. demeyi çok isterdim ama çocuk numaramı istediğinde ben arkamı dönüp gittim. yalnızlık kanıma işlemiş napıyım

itsnazbieber:

apollonmelezi:

kahretsin amk her seferinde okuyom böyle postları bir şey olcak diye sfgsfjsghsglrıxcof

Off işsizmiyim neyim yine sonuna bakmadan hepsini okudum yiaa -.-

(Source: surudenayrilankuzu, via sagencler)

4,554 notes